Activity


  • Mercado Oneil posted an update 3 months, 1 week ago  · 

    Kickbox je forma bojového umění který zahrnuje děrování, kopání a práci nohou. Sport zahrnuje pohyby z jiných typů bojových umění, jako je karate, a také kromě toho boxu.

    Existuje různé typy kickboxu, každý s různými pravidly. Pro example americký kickbox v Praze zaměstnává ruce a nohy k make touch, zatímco muay thai umožňuje lokty a kolena jako kontaktní body.

    Nekontaktní kickbox a kardio kickbox zahrnout přesně ten stejný postup při práci nohou, kopání a děrování jako jiné druhy kickboxu, ale také vy řídit a kopy na váze bags a podložky na ruce spíše než u workout partnera.

    Kickboxing nabízí několika zdravotních výhod pro lidi všech věkových skupin. We will to take a look at these benefits next, together with tips on started started. Přejít sem:
    kickboxpraha.eu/ pro nové informace.

    Kardiovaskulární zdraví

    Studie prokázala, že účastnící se do kickboxu tři dny týdně po dobu a hodiny v době zvýšené maximální absorpce kyslíku (VO2max).

    VO2max je rozměr maximálního množství kyslíku, které můžete použít během fyzické aktivity. Je to znamení vaší kardiovaskulární vytrvalosti. Čím vyšší to je, tím lépe vaše tělo získává a využívá kyslíku.

    Síla svalů a rovnováha

    Ve studii the same, účastníci našli vylepšili svalovou sílu v horní i dolní části těla.

    malá studie, která zkoumala důsledků kickboxu u lidí s roztroušenou sklerózou (MS) ukázala, že kickbox tři dny za týden vedl k vylepšené rovnováha a koordinace.

    I když pouze účastníci dokončili testování a testování, výsledky této studie naznačují, že kickbox v Praze může pomoci při zlepšování reaktivní a předjímající rovnováha. To, zase, by mohlo snížit vaše riziko poklesů, jak budete stárnout.

    Hmotnost ztráta

    Není žádným tajemstvím, že rutinní cvičení vám pomůže zvládnout ztrátu hmotnosti.

    Kickbox poskytuje aerobní cvičení, který spaluje kalorie a může pomoci vám zhubnout váhu. Výzkum dokazuje, že elitní a amatérští kickboxeři mají více svalové mass a nižší procenta tělesného tuku.

    Důvěra i sebeúcta

    Cvičení a bojová umění byly spojeny s vylepšeným sebevědomím a sebeúctou. Sebevědomí hraje důležitou část v kickboxu a mnoho studií zdůraznit budování sebevědomí v rámci instrukce .

    Lepší spánek

    Fyzická aktivita vylepšuje spánek, například u lidí s poruchami spánku. Existuje tu podstatné množství důkaz, že pravidelné cvičení má pozitivní účinek na kvalitu spánku a délka.

    Spánek hladovění zvyšuje vaše riziko nemocí, jako je rakovina a srdce onemocnění. Dostatek spánku zlepšuje vaši náladu a schopnost přemýšlet a zvyšuje vaši energetickou hladinu.

    Zlepšení duševního zdraví

    Bojová umění jako je kickbox a další druhy cvičení jsou spojeny s vylepšeným duševním zdravím a optimistickými emocemi.

    Kickbox entails anaerobní a aerobní cvičení, z nichž každý má pozitivní vliv na náladu. Dělá to tak zvýšením endorfinů a produkováním změn v komponenty mozku který mohl zlepšit úzkost, úzkost, a deprese.

    Kickboxing bezpečnost

    Kickbox je pro většinu lidí obvykle bezpečný. Ale, jako každá sportovní, která zahrnuje, může kickbox v Praze způsobit zranění.

    Studie, která zkoumala prevalence úrazů u lidí, kteří se účastní kickboxu pro fitness objevili nejčastější nejčastější zranění, která jsou kmenem jejich ramena, záda, hýždě, kolena a kotníky.

    Pokud v současné době máte nehody ovlivňující tyto regiony, mluvit se svým lékařem před zahájením kickboxu.

    Navíc je dobrý nápad promluvit si s lékařem před zahájením jakéhokoli nového cvičení, zejména v událost, že máš podkladové srdce nebo ledvina nemoc.